woensdag 19 februari 2014

Even voorstellen!

Ik ben Merijn Loeve en ik studeer Landscape & Environment Management aan de Hogeschool Inholland te Delft. Vanaf 3 februari ben ik begonnen met afstuderen bij Buijs Eco Consult. Via deze blog zal ik regelmatig updates plaatsen over interessante dingen die ik tegenkom, en over de voortgang van mijn onderzoek tijdens mijn afstudeerperiode.



Mijn afstudeerproject richt zich op de effecten van verstoring op de kolonie van zilvermeeuwen en kleine mantelmeeuwen op industrieterreinen. Ik ga onderzoek doen naar de mogelijkheden voor een ideale situatie voor zowel de meeuwenkolonies, als voor de bedrijven op een industrieterrein.  Dit houdt in dat de meeuwenkolonie daar duurzaam kan blijven bestaan en dat de overlast van de meeuwen voor de bedrijven geminimaliseerd wordt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten